Здравейте,проблема е (всъщност незнам дали е проблем) че маслото след 300-400 изминати километра стои бистро като ново.Маслото е Statoil-10/40- за турбодизел,шведско.Същото масло сложихме на Форд Мондео 1,8 турбодизел и потъмня след десетина км.,Мерцедес Спринтер турбодизел и също потъмня.Само на ноята Алфа си стои като ново.Доколкото съм запознат с дизелите мисля ,че е нормално да почернее.Да спомена че колата няма препушване нито в ниски ,нито във високи обороти,двигателя работи добре.Моля ако някой е имал подобен проблем да сподели, мерси предварително.
Известие
Collapse
No announcement yet.
156- 2,4 ЖТД- вероятен проблем
Collapse
X
-
Ами явно предишното масло ти е било доста добро и ДВГ ти е в перфектно състояние. Моето почва да почернява след 4-5000 км и това изобщо не е проблем според мен.AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон
-
Първоначално публикувано от emo 73 Покажи съобщениеЗдравейте,проблема е (всъщност незнам дали е проблем) че маслото след 300-400 изминати километра стои бистро като ново.Маслото е Statoil-10/40- за турбодизел,шведско.Същото масло сложихме на Форд Мондео 1,8 турбодизел и потъмня след десетина км.,Мерцедес Спринтер турбодизел и също потъмня.Само на ноята Алфа си стои като ново.Доколкото съм запознат с дизелите мисля ,че е нормално да почернее.Да спомена че колата няма препушване нито в ниски ,нито във високи обороти,двигателя работи добре.Моля ако някой е имал подобен проблем да сподели, мерси предварително.
Най-вероятно двигателя ти е промит и просто е в добро здраве (JTD големи кучета излязаха)...
156 2.4JTD 136+ PS
Comment
Comment